söndag 20 januari 2013

Jessicas tårtor

Förra veckan fyllde min lillasyster Jessica 25 år. Ja, Lillasyster, det måste ju innebära att jag är äldre. Nej det kan inte stämma något måste blivit fel...
Det var inte förrän idag vi firade den stora dagen. Jag fick fria händer med tårtorna, Jessica valde bara smaken.

 
 
Detta är en chokladtårta med choklad/lakritsfyllning med spritsad med rosa vaniljsmörkräm som är hennes favoritfärg. Det är även glitter på den.

Eftersom vissa i släkten inte gillar lakrits så fick det bli en tårta till. Detta är en väldigt mäktig choklad och kaffetårta.
 
 
Bjuder på en bild på mig och Jessica också
 
 
 
 
Nu har jag även fixat så det går att komentera här på bloggen också. Tack Weronica för att du upplyste mig om detta. Det var bara en liten ruta som skulle klickas i så det var lätt fixat!

2 kommentarer: