söndag 27 oktober 2013

Halloweentårta


Idag fick man ju en hel timme extra, Den timmen (och lite till) la jag på att baka en tårta.
Nu är det väl egentligen inte halloween än? För det är väl på torsdag? Eller nästa helg? Ja inte vet jag, men kan nog fira lite när man vill.
För ett tag sen när jag surfade runt på lite olika tårtbloggar hittade jag en jättesöt spöktårta som jag tänke apa efter.
Nu blev ju inte min hälften så bra som den, men så är man ju inget proffs heller ;) I original är spökerna gjorda av marshmallows, men jag valde att göra mina av maräng.

 
Vad ska jag med en hel tårta till förresten?
Hoppas de är tårtsugna på jobbet i morgon ;)
 
 
 
Så glad Halloween i förskott!
(säger man så förresten? Eller Trevlig Halloween? Happy Halloween?)


2 kommentarer:

  1. Vilken rolig tårta du fixat, spökena är ju hur söta som helst!!!

    SvaraRadera
  2. Den var ju supercool med spöken & allt! :)

    SvaraRadera